‹‹‹ vissza PUFIKA adatlapjához

Írta gretikis gazdi (PUFIKA), 2010. September 10. 21:36:28 #10575

Nyár...

Hát sziasztok !!!
Elég rég irtam már a blogomba..de hát egyszerűen nem nagyon volt időm...
Ez a nyár nagyon mozgalmas volt nekem is meg gazdiéknak is
Nyár elején ugy kezdett pezsegni az élet ...jöttek eggyen , jöttek ketten....utánna nagyon sokan jöttek...sütöttünk fasirtot,főztünk töltött káposztát....én is kaptam ám nagyon sokmindenből....uhhh már összefut a nyál a számba ha visszagondolok rá És mikor apa meg anya mondta hogy mi is ez nagy nyüzsgés elkezdett verni sebesen a szivem...nem kaptam levegőt....és gyorsan örömömbe hoztam egy labdát hogy ezt meg kell ünnepelni....Nah...elárulom nektek is: apa meg anya lagziztak....a nagy napon voltam ám én is fotózkodni ..vigyorogtam ám... Egy pár nap mulva meg megint mentünk az ugynevezett csi-hu-hun nagyon izgi volt megint...reggel mondta anya hogy megyünk csi-hu-hu én gyorsan hoztam a labdát nehogy otthol maradjon ,becsomagoltunk és mentünk.szlovákiába kötöttünk ki egy közel 6 órás ut után mert hát engem nem nagyon engednek fel minden csi-hu-hura és ott....áhhhh..csodálatos....láttam hegyeket....ismeretlen arcokat fura állatokat...meg lett egy udvarlóm Boni ő....első látásra belémesett.nem volt csúnya de nem az esetem.. Minden fele járkáltunk és onnan pedig Kati mamához mentünk Romániába és ismét találkoztam idegenekkel akik kacsák voltak furcsa fehér valamik Nagyon jó volt ,....megint hamar eltelt ...
Hát röviden ,tömören ennyi

kommentek száma:0tovább

Írta gretikis gazdi (PUFIKA), 2009. August 25. 16:59:58 #1747

HÁt.....,

Hát képzeljétek ez ugy történt hogy gazdiékkal egy szép nagyon meleg napon felültünk egy nagy valamire és ugy csinált hogy csi-hu-hu vonatnak becézték....de jó volt csak nagyon hangos
utaztunk egy keveset....és elértünk egy nagyon szép helyre....egy nagy ház volt, egy nagyon nagy udvar meg egy kutyuska és öt ugy hívták hogyí Kuki-elején nem voltunk valami jó viszonyba mert mindig rám akart mászni...de én nem engedtem...védtem az erényem
1 hétig voltunk oda...és képzeljétek ott találkoztam olyan kutyuskával amit még eddig soha nem láttam....ez ugy volt hogy bentem Kati mamával hátra a kertbe és ott szedtünk szép finom zöld füvet amit én is megkóstoltam..ficsi volt...és ezt a szép zöldet elvittük 4 kutyuskának....amik nem is kutyusok voltak mert a végén elárulta Kati mama hogy azok malackák voltak...húúúú én minden áron be akartam menni hozzájuk mert még soha nem láttam városi kislány létemre ilyen csodabogarakat Be is mentem ugattam nekik nem ugattak ...háá de ha röfögtem nekik akkor már válaszoltak csak aza abaj hogy nem nagyon értettem hogy mit mondtanak csak utánoztam őket a végére már elég jól belejöttem
Ugyhogy ezután mig ott voltunk kint Romániába minden reggel mentem a pucsukákat megnézni hogy mit csinálnak
Nagyon jó volt ott Jövőre megint jó lesz kimenni

kommentek száma:5tovább

Írta gretikis gazdi (PUFIKA), 2009. August 03. 09:47:43 #1302

Nyaralás !!

Helló mindenkinek!!!

Szeretném megosztani veletek azt a csodálatos 3 napot amit gazdiékkal töltöttem egy furcsa helyen.....de azzal a furcsasággal nagyon jóóóó volt
Egy nagy valamibe aludtunk azthiszem sátor volt vagy mi a csoda...tóba uszkáltam....botot gyűjtöttünk....amit aztán el is égettünk...de akkor miért szedtük összede én meg mindig elloptam azt a botot ami épp megtetszett
De el is fáradtam ám rendesen ..... nagyon sokat ettem....nagyon sokat játszottam.....
Hát ajánlom mindenkinek a sátorozást mert naon jóóóó