‹‹‹ vissza Bocika adatlapjához

Írta Szandus5 gazdi (Bocika), 2012. January 15. 19:53:57 #19440

Egy Gyásznap 2011.dec.7.

2011.dec.07.(szerda)2011.dec.07 reggel megcsörrent a telefon. Egy ismerősünk hívott h a kamilyon uton egy tarka kutya van elterülve, aki olyan mint a mi kutyánk Bocika. Nagyon megijedtünk, gyorsan felöltöztük és anya elsétált a kamilyon utra megnézni hogy az milyen kutya. És tényleg,tényleg Bocika volt az!!:(:(:(:(:(:(:(:(...:(:'(:'(:'(:'(:'(:(!!!!!Anya felhozta az udvarunkra és én láttam,láttam Bocika fején a vért azt a vért amilyet már láttam, és a hideg szaladt át a hátamon.Megkérdeztem anyut h: ,,Él?"-gondoltam magamban UGYE ÉL??MOND AZT HOGY ÉL, MONDD!!!. De nem nem azt mondta: ,,Nem él." Ez a szó, amit már hallottam már párszor de most mint Bocika anyjának a halálakor ROPPANTUL (sőt jobban) ROSSZUL Esett!!!!:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(...:(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...!!!+!Legugoltam és megsimogattam Bocika hideg-élettelen testét, amiben egy hatalmas szív dobogott a tragédia előtt.A TRAGÉDIA, igen ez a legmegfelelőbb szó.És mi okozta ezt a nagy Tragédiát? egy autós aki még azt se tette meg hogy félrehúzza a kutya testét akit véletlenűl vagy nem véletlenűl elütött.Óhhh hogy NYOMORODJON meg az a HülyeÁllat aki ezt a tragédiát okozta!!!...!!!...!!!

kommentek száma:6tovább

Írta Szandus5 gazdi (Bocika), 2011. March 07. 21:07:58 #14244

Megkeresztelésem^-^ Banga Bocika

Képzeljétek ...

Tegnap 2011 március 6-án(vasárnap) megkereszteltek Banga Bociká vá.
Az úgy volt hogy a gmamiék megbeszélték ah barátaival hogy szombaton eljönnek a megkeresztelésemre,de,szombaton nem jöttek pedig a gmami egész nap várt rájuk de nemjöttek .
Aztán vasárnak is egész délelőtt várt rájuk, aztán már délután úgy döntött hogy kész nem vár tovább! És ezért vasárnapdélután lettem megkeresztelve.
Az úgy volt hogy a gmami egy pohár vizet megszentelt:
Az Atya,a Fiú és a Szentségek nevében Ámenn! .
És engem beöltöztetett a régi kis ruhácskámbah.Aztán leültetett egy párna elé amin kutyamami ünneplő fehérpólója volt, azon kmami karácsonyra kapott ünneplő ruhácskája és az én régi kis tipegöm,rajta kmami nyakláncláncnyakörve, az ünneplőruhácskán kmami képe,szivecskésképe és az én névbilétásérmém....
Aztán meg a megszentelt vizet is elém rakta,és rám adott egy szép ünneplőkosztümöt meg egy kicsike kis sapikát a fejemre,és aztán kmami nyakláncnyakörvét átcsusztatta a fejemen a nyakamig és utánna pedig a gmami az ujját bele rakta a megszentelt vízbe és aztán a vizes ujjával engem megszentelt Banga Bocikává:
Az Atya, a Fiú és a Szentségek nevében Megkersztellek Banga Bocikává! .
Aztán a névbilétásérmámet a nyakamra függesztette.és kész.
Meg vagyok Keresztelveeeeeeeeeeeee!!!

Köccy hogy elolvastad a Megkeresztelésem Blogjáát!

Szia

Írta Szandus5 gazdi (Bocika), 2011. February 19. 12:55:58 #13927

egykis Kirándulás 3.

Aztán mentünk tovább a buszmegállóba.Amikor oda értünk még egy kicsit kellet várni hogy megjöjjön a buszvezető.Én addig szaglásztam a földet.Amikor megjött a soför akkor gmami belerakott a naagytáskámba és felszáltunk a buszra.Leültünk mind a 3-man.Én akkor is középre,gmami és gnagymami közzé csúsztam.Utközbe felszált egy néni és egy fiú pont a másik oldalba de amúgy majdnem mellénk ültek.Amikor leültek akkor a néni és a fiú ránk mosolygott főleg rám.Utközben a fiú folyamatosan engem nézett.És én elaludtam,az utat áttaludtam.Amikor lekellet szálni akkor gmami felébresztett és magához szorított.És leszáltunk a buszról.És onnan már egyenesn a házunkhoz mentünk.Utközben egy bácsi köszönt nekünk és beszélgetett gnagymamival.Én meg utköben ittam a pocsojából.Amikor hazaérünk midneki azt mondta hogy ,,Végre HAZA Értünk ! " .
És gmami elengedett és ők meg bementek, persze én rögtön az itatómhoz rohantam hogy Igyaaak

The End

Nagyon Szépen Köszönöm hogy Elolvastátok a Blogomat a Kirándulásomról

Írta Szandus5 gazdi (Bocika), 2011. February 19. 12:41:53 #13926

egykis Kirándulás 2.

Amikor oda értünk a házhoz gmami felvett az ölébe mert ott volt 2 kiskutyus,és bevitt.A bácsi kisfia már ott volt meg a kisfiúnak a nagymamája is ott volt.Ah kisfiú megdöbbenésünkre mindig ütögetett engem és a sajátkiskutyáját .Ugyhogy gmami és gnagymami máris intézkedett.Amikor eljött a vacsora mindenki leült enni.Én mindig az evőemberek ölébe másztam,de nem engedték ,de amikor mindenki már befejezte az evést akkor mindenki a maradékját nekem és a másik kiskutyának adta.Aztán engem ki vittek a pincébe éjszakára,és ott hagytak mert én nem lehetek még egyedül a konyhában.
Amikor reggel lett akkor engem vissza engedtek de már gmamiék már készülődtek hogy mostmár megyünk hazafele.Biciglivel mentünk ki az állomáshoz.Én útközben mindig forgolódtam gmami ölében.Amikor oda értünk leszáltunk,én azonnal meghúztam gmamit,és alig tudott visszatartani,annyira húztam.Ki mentünk oda ahol várni kellett a vonatott és vártunk.A kisfiú megkérdezte gmamitól hogy vihet-e engem egy kicsit futkározni.Gnagymami megengedte,és a kisfiúval mentünk futkározni.Amikor jött a vonat gmami felvett az ölébeh és felszáltunk a vonatra,Leültünk a vonaton de az nem fülkés volt.De nem baj nagyon kényelmes volt az ülés.Én az utközben kaptam egyszer egy kis sültkrumplit.Aztán elaludtam gmaminak az ölében.Amikor jött a kalóz akkor felébredtem.A kalóznak volt egy szólása, ezt modta nekünk:,, A kutyának van jegye? "Amikor odaértünk és lekellet szálni akkor gmamiék felvették a kabátjukat ,és én addig lefeküdtem az üleésben .És aztán gmami felvett az ölébe és leszáltunk a vonatról.Amikor leszáltunk a vonatról indultunk a buszmegállóba.Utközben pedig egy nyitott keritásű házból kirohant egy nagy Németjuhász kutya.A gmamiék nagyon megijedtek a kutyától meg aztért is mert féltek hogy megtámad engem,ezért rögtön megrántották a pórázomat hogy álljak meg és ők is megálltak.De a kutya megállt és megfordult és vissza szaladt.
Aztán mentünk tovább a buszmegállóba...

Írta Szandus5 gazdi (Bocika), 2011. February 19. 12:18:43 #13925

egykis Kiránduláás

Képzeljétek ...
Tegnap ( 2011.febr.18-án ) a gmami amikor haza jött a suliból olyan izgatott volt hogy mennek gmamék kirándulni Kék-re.Gmami akart engem is vinni meg Lorettit a kisteknősét.Gnagymami előbb nem engedte de aztán beadta a derekát,és beleegyezett hogy énis mehessek
Ők márkészülődtek de én azt hittem hogy már elfelejtettek hogy nem jönnek ki hozzám,de aztán gmami kijött lepakoltah a táskáit amit visz és hozta a hámomat és az Édeskutyamamám pórázát és feladta rám a hámot és a pórázt rám csatolta,és elindultunk.A buszmegállóban megáltunk várni a buszt.Amikor megjött a busz akkor gmami belerakott egy naagy táskábah és szorsan magához ölelt.Amikor felszáltunk a soför jól megnézett, gmami hátra ment velem együtt és leültünk.Gnagymami hátra jött hozzánk és leült mellénk.Sokat fészkelődtem gmami ölében.Amikor leszáltunk a buszról akkor siettünk a NagyÁllomáshoz ahol a vonat megáll.Gnagymami megvette a jegyeket.Egy kicsit sokat vártunk.De aztán mégis megjött a vonat,és felszáltunk,szerencsére fülkés volt a vonat és volt is benne egy szabad fülke,oda bementünk és gmamiék levették a kabátjukat és leültek, én a földön ültem.Simogatni kellet hogy megnyugodjak.Nem sokat mentünk vagy úgy 4-5 állomást és leszáltunk.Amikor leszáltunk a vonatról elmentünk ott is a buszmegállóba.Nagyon fújt a szél, szerencsére már ott volt a buszsoför.Gnagymami felhívta azt a bácsit akihez mentünk hogy meddig kérjen buszjegyet.Aztán felszáltunk a buszra pont legelől ültünk.Gnagymami megvette a buszjegyet és leült hozzánk.Amikor megjött az a bácsi akihez mentünk és akit vártunk akkor elindult a busz.Utközben néztem az utat és közben csusztam befele középre gamami és gnagymami közzé .Amikor leszáltunk a buszról akkor már gyalog mentünk.Utközben ah bácsi bement a boltba,mi addig megáltunk és várunk,de én a földet szaglásztam .Amikopr kijött a bácsi a boltból akkor elindultunk ujra.Amikor a házhoz értünk akkor gmami felvett az ölébe...